[vdr] [OT]: need 'Emergency Room' from 22.02.2005

Matthias Schmidt matvdr at schmidt-badresch.de
Wed Feb 23 20:07:06 CET 2005

Am Mittwoch, 23. Februar 2005 19:00 schrieb Juri Haberland:

> sorry for this very off-topic mail but I urgently need the last
> episode of Emergency Room broadcasted on 22.02.2005 on Pro7.
>
> If someone has this episode I would be glad if I could download it or
> if the person in question could burn it on CD/DVD and send it over to
> me (of course I would pay him the money for the medium and postal
> stuff).

Hallo Juri,

ich antworte mal in deutsch :-)

Ich könnte Dir die gewünschte Episode auf DVD brennen, nur leider ist
sie bei mir wahrscheinlich nicht ganz vollständig (Unterbrechung etwa
in der Mitte). Falls Du sie trotzdem von mir haben möchtest, melde Dich
einfach noch mal.

Einen schönen Abend wünscht
Matthias

--