[vdr] Re: Strange EPG on VOX??

Thilo Wunderlich wrote:

> I would like to write to the french tv station and kick ^H^H^H talk to
> them, anyone got a good address for it?

I don't have a contact address of the French station, but I have contacted
somebody at ZDF (Stefan Hofmann <Hofmann.S@zdf.de>) and here's what they wrote
back to me (sorry, it's lengthy and in German):

Subject: WG: Falsche ZDF EPG Daten von franz. Sender
   Date: Mon, 2 Sep 2002 11:13:15 +0200
   From: Hofmann.S@zdf.de
    To:  DataBroadcastCenter-DVB-Playout@zdf.de
    CC:  Klaus.Schmidinger@cadsoft.de

Liebe Kollegen,

kann Herrn Schmidinger geholfen werden, vielleicht ist hier ein Absprache
mit "La Cinquieme" nötig.

Mit freundlichen Grüßen
Stefan Hofmann