Von: vdr-bounce@linuxtv.org [mailto:vdr-bounce@linuxtv.org]Im Auftrag von ASAP-Logistic
Gesendet: Donnerstag, 11. Dezember 2003 11:00
An: vdr@linuxtv.org
Betreff: [vdr] Linvdr

Hallo,

Ich kenne mich nicht so aus mit linux. Ich hätte aber eine Frage:

Wie kann ich folgendes Plugin einfügen damit ich meine Multitainer mit Linvdr benutzen kann?

This is a patch/plugin that enables the build-in display of a Fujitsu-Siemens MULTITAINER for use with VDR.

Functions currently implemented:

- Channel Display
- Volume Display
- Replay Status and Progress
- Some nice blinking Symbols :-)
- Clock display (plugin only)

Patch Installation:

- Add "MULTITAINER=1" to the makevdr commandline
- Compile as usual
- Copy "char.dat" from the main vdr-dir to /etc

Plugin Installation:

- Unpack to your PLUGINS/src dir, then link to mlcd
- Compile as usual (make all plugins plugins-install)
- Copy "char.dat" from the main vdr-dir to /etc
- start vdr with -Pmlcd

Viele Dank

Stefan

Home | Main Index | Thread Index